Change language English

Milling Hotels

Ekstra info

Vores unikke servicekoncept - POMES

Milling Hotels er ikke bare en hotelkæde.
Milling Hotels er mennesker, der hver dag yder sit absolut bedste for at give vores gæster en oplevelse ud over det sædvanlige.

Udgangspunktet i alt, vi gør, er nemlig den gode SERVICE.

Derfor udviklede vi POMES – Pludselig Opstået Mulighed for Exceptionel Service.

POMES er et unikt servicekoncept, der i al sin enkelhed går ud på, at vores medarbejdere på alle niveauer hver dag er bevidste om, hvordan de kan skabe ’det lille ekstra’ for vores gæster – den service eller oplevelse, gæsten ikke forventer.
Vi tror på, at det er dét, der gør hele forskellen. Det betyder nemlig, at vores gæster føler sig hjemme. At vores gæster anbefaler os. Og at vores gæster kommer igen.

Vi har siden hen videreudviklet POMES-konceptet til også at favne vores tilgang til bæredygtighed, Påpasselighed og Omtanke for Miljø, Energi og Spild.

Klik her for at læse mere om vores POMES-koncept

Information til vores gæster i forbindelse med coronavirus

Booket ophold, konference eller selskab:
Har du booket et ophold hos os, og har spørgsmål eller kommentarer, er du meget velkommen til at kontakte os. Der kan være forskellige betingelser for forskellige bookinger, derfor anbefaler vi, at du kontakter os for nærmere aftale herom.
Har du booket dit ophold på f.eks. Booking.com, Hotels.com, Expedia.dk eller lign., så er det i første omgang disse, du skal kontakte for ændring eller annullering af dit ophold.

Morgenmaden:
Morgenbuffetten er erstattet af potionsanrettet morgenmad. Spørg i receptionen om, hvordan du forholder dig.
Morgenmaden kan nydes på værelset, i et af hotellets fællesområder eller tages med som take-away.

Hygiejne:
På de hoteller, som fortsat har åbent har vi taget forholdsregler både i forhold til hygiejne og rengøring – for din og vores medarbejderes sikkerhed:
• Der er flere steder på hotellerne sat håndsprit frem til vores gæster og medarbejdere
• Vores rengøringsprocedurer er skærpede, og kontaktflader sprittes af ofte
• Hygiejneråd fra Sundhedsstyrelsen er synlige, og vi opfordrer vores gæster til at følge disse.
• Vi forholder os til myndighedernes løbende udmeldinger, og tager de forbehold som måtte blive nødvendige

Vi opfordrer til, at du som gæst følger Sundhedsstyrelsens råd:
Vask hænder ofte – eller brug håndsprit
Host eller nys i dit ærme
Begræns fysisk kontakt – hold afstand, også når du færdes på vores hoteller

Skulle du opleve symptomer på Covid-19, så beder vi dig blive hjemme, ønsker dig god bedring, og ser frem til at få besøg af dig en anden gang!

På alle vores hoteller følger vi Sundhedsstyrelsens anbefalinger, som ændres løbende. Vores personale informeres dagligt, så de kan tage deres forbehold, samtidig med, at de yder jer det høje niveau af service, som er vanligt på vores hoteller.

Vi er klar over, at hele situationen har skabt nogle hindringer for os og vores gæster. Vi gør alt for at servicere jer per telefon og mail, og beder jer have en smule tålmodighed. Vi glæder os til igen at byde jer velkommen på vores hoteller.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev til private

Få inspiration til ferier og arrangementer, deltag i konkurrencer eller få adgang til vores unikke deals.

Nyhedsbrev til privat - klik her

Tilmeld dig vores nyhedsbrev til erhverv

Vi holder dig opdateret om mødebranchen og oplyser dig om eventuelle rabatter.

Nyhedsbrev til erhverv - klik her

En del af familien – grundlaget for en succesfuld hotelkæde siden 1994

Der er en særlig atmosfære af nærvær, når du arbejder hos Milling Hotels. Her giver vi os tid til at hjælpe hinanden, uanset hvor travle vi er. Vi giver plads til hinanden og omfavner hinandens forskelligheder, for det handler om altid at se muligheder fremfor problemer.

Det er vigtigt, at alle skal føle sig inkluderet og som en uundværlig del af kæden. Kun ved godt samarbejde lykkes vi og skaber en givende arbejdsplads med den bedste service til vores gæster.

Vores værdier

Nærværende service:
Det er vores mål, at du altid skal føle dig som en længe ventet gæst, og at du efter et hotelophold hos os vil tage hjem med en følelse i maven af at have modtaget en personlig og oprigtig beværtning, du sent vil glemme.

Hjemlig atmosfære:
Det er vigtig at kunne føle sig hjemme, ellers slapper du aldrig rigtig af. Derfor bestræber vi os på at imødekomme dig og dine behov både i forhold til vores hotelfaciliteter og nærværende personale.

Vores tilgang er ganske simpel:
Vi handler hurtigt og er altid et skridt foran.

Mission:
Vores gæster skal altid kunne føle sig hjemme, når de er en del af Milling Hotels.

Om Milling Hotels

Milling Hotels er en familieejet hotelkæde, der bygger på grundstenen af hjemlighed og nærvær. Kæden består i dag af 10 hoteller, alle centralt beliggende i de respektive byer: Odense, Middelfart, Kolding, Maribo, Aarhus og Aalborg.

Det kendetegnende ved Milling hotellerne er det oprigtige og nærværende personale – der altid vil få dig til at føle dig velkommen og hjemme, hotellernes beliggenhed – altid med gå-afstand til byliv og grønne områder, samt de ældre bygninger – der emmer af sjæl og historie.

Når du besøger et Milling Hotel bliver du mødt af en hyggelig virkelighed. Det er som at træde ind i tidslomme, hvor gode danske traditioner kommer til sin ret – både i indretning, de dygtige køkkener og i den personlige service.