Milling Hotels er ikke bare en hotelkæde. Milling Hotels er mennesker, der hver dag yder deres absolut bedste for at give vores gæster en oplevelse ud over det sædvanlige. Udgangspunktet i alt, vi gør, er nemlig den gode service.
Hver måned kårer vi i hele koncernen månedens POMES, for at hylde de medarbejdere som yder exceptionel service.
POMES er din garanti for den bedste service
POMES® god service er ikke altid er planlagt – den kan opstå spontant.
Det er de små øjeblikke, hvor vi går ud over gæstens forventninger, der gør en stor forskel. Vi stræber efter at skabe øjeblikke af glæde og overraskelse, som gør, at gæsterne føler sig hjemme, ønsker at komme igen og anbefaler os til andre.
Grøn omtanke er kernen i vores virksomhed.
Vi forpligter os til den grønne omstilling og stræber efter at reducere miljøpåvirkningen ved at anvende ressourcer på en ansvarlig og gennemtænkt måde. Gennem vores samarbejde med vores leverandøre sikrer vi, at vores tekstiler fremstilles og behandles med højeste bæredygtighedsstandarder, hvilket giver dem en længere levetid. Dette er blot ét af mange skridt, vi tager mod en mere bæredygtig fremtid.
Mersalg er mere end bare ekstra salg – det er ekstra service.
Vi introducerer POMES MERSALG for at styrke vores salg og skabe unikke oplevelser for vores gæster. Dette initiativ hjælper os med at fremhæve de produkter og tjenester, der giver vores gæster ‘det lille ekstra’. Hver måned kårer vi det hotel, der har opnået månedens POMES MERSALG.
POMES® er socialt ansvar ikke blot et begreb, men en integreret del af vores hverdag.
Vi stræber efter at skabe et inkluderende og respektfuldt arbejdsmiljø, hvor både gæster og medarbejdere behandles med værdighed og respekt. Vi fremmer ligestilling, gode arbejdsforhold og bæredygtighed – for det er det ansvar, vi har over for samfundet og miljøet.