God service er ikke bare god service. Hos Milling Hotels ønsker vi at gå dét ekstra skridt, du ikke kan beskrive. Den ekstra handling, som ligger ud over det, man som gæst kan forvente.
Det kalder vi POMES – Pludselig Opstået Mulighed for Exceptionel Service.
Og det betyder kort fortalt, at alle medarbejdere på alle niveauer hver dag er bevidste om, hvordan de kan give vores gæster en oplevelse ud over det sædvanlige. Vores absolutte mål er, at vores gæster føler sig hjemme. At vores gæster anbefaler os. Og at vores gæster kommer igen.
POMES® Bæredygtighed er mere end bare et initiativ; det er en forpligtelse til den grønne omstilling og en vision om en renere verden uden forurening og bæredygtigt forbrug af jordens ressourcer. Denne vision går hånd i hånd med vores ønske om at levere ekstraordinær service og skabe uforglemmelige minder for vores gæster.
Vi tror på, at det er muligt at kombinere disse mål og fortsætte med at tilbyde de goder, vi kender i dag, uden at gå på kompromis med vores planet eller samfund.
POMES® Bæredygtighed er en vejledende holdning, der styrer vores beslutninger og handlinger inden for bæredygtighed. Det er vores forpligtelse til at handle med påpasselighed og omtanke over for miljøet og vores samfund. Gennem energieffektive tiltag og minimering af spild arbejder vi på at skabe en mere bæredygtig fremtid for vores virksomhed og vores omgivelser.